Vil du være med å gi?

Bibelen lærer oss at det er bedre å gi enn å få. Vi er forvaltere av både vår tid og våre penger, begge deler ressurser som vi har fått av Gud. Vi ønsker å gi det beste av dette tilbake til Gud som vi elsker!

Å drive frimenighet i Norge koster penger. Tiende og gaver er vår hovedinntekt, mens statlige og kommunale overføringer utgjør et ganske lite bidrag i vårt budsjett. Så vi er helt avhengige av at du som kjenner tilhørighet i Trondheim misjonskirke er med og drar lasset.

Ønsker du å være med og gi, har du fire muligheter:

1. Ta kontakt for en avtale om fast månedlig trekk/avtalegiro. De fleste gjør dette, og størstedelen av gaveinntektene kommer i dag inn på denne måten.
  2. Overfør enkeltbeløp når du vil (og hvor mye du vil) til vår bankkonto nr. 9235.16.29209
  3. Gi med Vipps, til #82189, Trondheim Misjonskirka
  4. Gi kontant i kollekten på en av våre Gudstjenester/samlinger
Vil du være med å gi?