Menighetsnytt>Nye speiderledere søkes!
Nye speiderledere søkes!
Anne Oline og Hans Olaf Hågenvik flytter fra Trondheim i vår, og det er behov for nye ledere i Trondheim MSK

Speidergruppa er et felles prosjekt knyttet til Heimdal og Trondheim misjonskirker. Flere av lederne i speiderarbeidet har flyttet eller flytter nå fra Trondheim, og det er behov for at andre tar over stafettpinnen.

Korona-året har ført til lav aktivitet i speidergruppa, men så snart det blir mulig er det ønskelig å kunne starte opp igjen. Sist høst gikk tre av speiderne i Trondheim MSK over i roveralder, og de fleste andre følger etter til høsten. Det betyr at alt ligger til rette for å i alle fall drive et roverlag videre.

Ta kontakt med en av menighetene hvis du ønsker å engasjere deg i speiderarbeidet framover!

Trondheim Misjonskirke
Arkitekt Christies gt. 1c
7012 Trondheim

Org. nr. 940 102 057